مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان خبر داد:

 برگزاری دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در خوزستان

 مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از برگزاری دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در خوزستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۸۹۷۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، مریم مراد اسکندری پیش از ظهر امروز (سه شنبه 12 دی ماه)  در نشست خبری دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، اظهار کرد: کنگره ملی زنان تاثیرگذار در کشور برای دومین بار متوالی برگزار می شود که در این خصوص هشت کارگروه در حوزه زنان و خانواده تشکیل شده و یک دبیر علمی نیز معرفی شده است که این دبیر موظف است کارگروه ها و زیرمجموعه های آن ها را تشکیل دهد.

وی گفت: در زمینه داوری، کارگروه ها حوزه فعالیت خود را بررسی می کند و در نهایت از هر کارگروه سه نفر در استان به عنوان برگزیده انتخاب و تجلیل می شوند. پس از آن به تهران معرفی شده و در کنار دیگر بانوان استان ها داوری می شوند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان بیان کرد: خوزستان پنج میلیون نفر جمعیت دارد که بیش از 2 میلیون نفر آن ها را بانوانی تشکیل می دهند که بر نیم دیگر جامعه تاثیرگذار هستند لذا برای شناسایی این ظرفیت ها، تمام بانوان شاغل و حتی بانوان خانه دار که در محله و خانواده خود تاثیرگذار هستند می توانند در تا 13 دی ماه سامانه ثبت نام انجام دهند تا ظرفیت نخبگانی خوب از حوزه زنان جمع بندی کرده و آن هایی که مغفول مانده اند را در سطح استان معرفی کنیم.

مراداسکندری ادامه داد: از ظرفیت این بانوان در راستای پرکردن خلاها، چالش های حوزه زنان و موضوعات مشورتی استفاده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها